PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA BRAK NOWYCH WPISÓW. PRZEPRASZAM ZARÓWNO TYCH KTÓRZY SĄ U MNIE BARDZO CZĘSTO JAK I TYCH KTÓRZY ZAGLĄDAJĄ TU OD CZASU DO CZASU. NIESTETY ZWIĄZANE JEST TO Z MOJĄ PRACĄ. CODZIENNIE JEDNAK STARAM SIĘ TU WPADAĆ I ODPOWIADAĆ NA WASZE KOMENTARZE. ZAPRASZAM WIĘC DO PIECZENIA ORAZ DZIELENIA SIĘ SWOIMI SPOSTRZEŻENIAMI I CZEKAM NA WASZE PYTANIA.

31 maj 2008

6-CHLEB Z SERKIEM GRANULOWANYM I ZIELONĄ CEBULKĄ

Fajny przepis ze stronki: maluchy.pl od Jo-Anny.Chlebek o wyglądzie i konsystencji troszkę innej od wszystkich, bardziej wilgotny.Bardzo smaczny.

Składniki:

* 1/2 szkl. wody (1 szkl.=250 ml)
* 1 szkl. serka granulowanego
* 1 jajko
* 1 i 1/2 łyżeczki soli
* 2 łyżki roztopionego masła lub margaryny
* 3 i 3/4 szkl. mąki pszennej
* 2 i 1/2 łyżki mleka w proszku (lub mąki)
* 3 łyżki suszonej cebulki
* 1 i 1/4 łyżeczki suszonych drożdży

Ja dodałam jeszcze 1 łyżeczkę cukru (z pomocą którego lepiej i szybciej rosną drożdże) i zamieniłam cebulkę na świeżą, bo suszonej chwilowo nie miałam.Ciasto zarobiłam w maszynie ale upiekłam w piecu ( 180-190 stopni przez 50 minut).Wierzch przed pieczeniem posmarowałam roztrzepanym jajkiem i posypałam makiem.

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails