PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA BRAK NOWYCH WPISÓW. PRZEPRASZAM ZARÓWNO TYCH KTÓRZY SĄ U MNIE BARDZO CZĘSTO JAK I TYCH KTÓRZY ZAGLĄDAJĄ TU OD CZASU DO CZASU. NIESTETY ZWIĄZANE JEST TO Z MOJĄ PRACĄ. CODZIENNIE JEDNAK STARAM SIĘ TU WPADAĆ I ODPOWIADAĆ NA WASZE KOMENTARZE. ZAPRASZAM WIĘC DO PIECZENIA ORAZ DZIELENIA SIĘ SWOIMI SPOSTRZEŻENIAMI I CZEKAM NA WASZE PYTANIA.

3 lis 2008

74-CHLEB PSZENNY IZY Z OTRĘBAMI

To taki mój prosty chlebek wymyślony naprędce kilka dni temu przed obiadem.Efekt (jak na pierwszy raz) - dobry z plusem!

Składniki:

* 200 g pszennego ciasta zakwaszonego (metoda 3-stop.)
* 500 g mąki pszennej
* około 250 ml. wody
* 2 łyżeczki soli
* 1/4 szkl. namoczonych wcześniej otrąb (12 godzin)

Ciasto zarobiłam w maszynie i zostawiłam do wyrośnięcia na około 3 godziny.W międzyczasie odgazowałam jeden raz.Wsadziłam do długiej keksowej foremki i jeszcze raz zostawiłam do wyrośnięcia.Przed samym wsadzeniem do piekarnika posmarowałam rozbełtanym jajkiem i posypałam sezamem.Piekłam najpierw przez 10 minut w 250'C a potem zmniejszyłam do 200'C i dopiekałam jeszcze 30 minut.

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails