PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA BRAK NOWYCH WPISÓW. PRZEPRASZAM ZARÓWNO TYCH KTÓRZY SĄ U MNIE BARDZO CZĘSTO JAK I TYCH KTÓRZY ZAGLĄDAJĄ TU OD CZASU DO CZASU. NIESTETY ZWIĄZANE JEST TO Z MOJĄ PRACĄ. CODZIENNIE JEDNAK STARAM SIĘ TU WPADAĆ I ODPOWIADAĆ NA WASZE KOMENTARZE. ZAPRASZAM WIĘC DO PIECZENIA ORAZ DZIELENIA SIĘ SWOIMI SPOSTRZEŻENIAMI I CZEKAM NA WASZE PYTANIA.

23 sie 2008

52-CHLEB PSZENNY Z SEZAMEM

Chlebuś pochodzi ze stronki: moje wypieki.blox.pl.Już kiedyś piekłam podobny (czerwiec'08), ale jednak składniki różnią się.Tamten jest na maślance.W smaku dobry, tyle że moje dzieci stwierdziły, że smak sezamu nie zawsze pasuje do każdego rodzaju kanapek.No do dżemu może nie :)

Składniki:

* 1 i 1/2 szkl. wody (1 szkl.=250 ml)
* 4 łyżki mleka w proszku
* 4 łyżki oleju słonecznikowego
* 3 łyżki cukru
* 2 łyżeczki soli
* 4 szkl. mąki pszennej
* 1 op. suszonych drożdży
* sezam (ilość nie była podana, więc ja dałam 1/3 szkl. prażonego)

Wszystko wsadzić w odpowiedniej kolejności do maszyny i włączyc program podstawowy, skórka średnia.Ja zarobiłam w maszynie, a upiekłam w piecu (190'/40 minut).

2 komentarze:

kwiatuszek123 pisze...

ma m pytanko,czy zestaw pani przepisow mozna nabyc w postaci ksiazki, czy tylko w internecie

IZABELA pisze...

Kwiatuszek123 - oj bardzo bym chciała wydać książkę,ale nawet o tym nie myślałam.Tak więc na razie dla zainteresowanych pozostaje mój blog :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails