PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA BRAK NOWYCH WPISÓW. PRZEPRASZAM ZARÓWNO TYCH KTÓRZY SĄ U MNIE BARDZO CZĘSTO JAK I TYCH KTÓRZY ZAGLĄDAJĄ TU OD CZASU DO CZASU. NIESTETY ZWIĄZANE JEST TO Z MOJĄ PRACĄ. CODZIENNIE JEDNAK STARAM SIĘ TU WPADAĆ I ODPOWIADAĆ NA WASZE KOMENTARZE. ZAPRASZAM WIĘC DO PIECZENIA ORAZ DZIELENIA SIĘ SWOIMI SPOSTRZEŻENIAMI I CZEKAM NA WASZE PYTANIA.

23 sie 2008

-PIZZA

To pizza z przepisu który zamieściłam na moim blogu w maju'08, ale niestety nie zdąrzylam wtedy zrobić zdjeć.Dziś przypominam i powracam ze zdjęciami, bo naprawdę warto.



Na wierzch kładziemy oczywiście swoje ulubione dodatki.Na mojej tym razem znalazły się bardzo podstawowe: szynka, pieczarki, pomidor, ogórek kiszony i żółty ser.Wszystko posypane jeszcze delikatnie solą i pieprzem (moje dzieci nie przepadają za ziołami), a w finałowym zakończeniu jeszcze ketchup.Pycha!!!
Jak widać na zdjęciu piekłam ją na specjalnym kamieniu do pieczenia pizzy i innych wypieków.Polecam!

6 komentarzy:

Majana pisze...

Piękna jest ta pizza :) Ja tez mam swoj sprawdzony przepisik, z ktorego najczesciej korzystam :) POzdrawiam cieplo,

Anonimowy pisze...

kolejny przepis który już z Pani stronki sprawdziłam, niestety pizza troszkę się przypiekła - muszę na drugi raz ustawić mniejszą temperaturę, bo po 15 minutach była gotowa. może to wina piekarnika (elektryczny)... w końcu moja maszyna do chleba jest efektywnie wykorzystana
Izabela

IZABELA pisze...

Izabelo - tak wlasnie jest,ze kazdy piekarnik rozni sie troche od siebie.Kazda podana temperatura jest orientacyjna.Ja tez piekac cos z czyjegos przepisu wole pilnowac czy aby sie za szybko nie rumieni lub za wolno.

Unknown pisze...

Jak zwykle twoje zdiecia Izo sa baaardzo zachecajace do zrobienia tej pizzy.Ja jak pisalam jestem juz po i ciesze sie ze maszyna zdala egzamin na piatke z plusem.

asia pisze...

Pizza rewelacyjna,już drugi raz robiona i nie zawidłam się.

IZABELA pisze...

Asiu - cieszę się :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails