PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA BRAK NOWYCH WPISÓW. PRZEPRASZAM ZARÓWNO TYCH KTÓRZY SĄ U MNIE BARDZO CZĘSTO JAK I TYCH KTÓRZY ZAGLĄDAJĄ TU OD CZASU DO CZASU. NIESTETY ZWIĄZANE JEST TO Z MOJĄ PRACĄ. CODZIENNIE JEDNAK STARAM SIĘ TU WPADAĆ I ODPOWIADAĆ NA WASZE KOMENTARZE. ZAPRASZAM WIĘC DO PIECZENIA ORAZ DZIELENIA SIĘ SWOIMI SPOSTRZEŻENIAMI I CZEKAM NA WASZE PYTANIA.

1 cze 2008

12-CIASTO DROŻDŻOWE MAŚLANE

Pyszna drożdżówka ze stronki: wielodzietni.org od Socrat.Z początku miałam wrażenie, że w przepisie jest za dużo masła ale jednak nie.Nadaje ono specyficzny smak i zapach.

Składniki:

* 6 łyżek mleka
* 3 jajka
* 160 g roztopionego masła
* 1 łyżeczka soli
* 4 łyżki cukru (lub więcej)
* 390 g mąki (ja dałam aż 490 g)
* 2 łyżeczki suszonych drożdży

Program podstawowy, waga 1 i 1/2 funta (675 g), skórka średnia.Ja zarobiłam ciasto w maszynie, przed pieczeniem posmarowałam roztrzepanym jajkiem i piekłam w piecu w temperaturze 190 stopni / 50 minut.



Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails