PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA BRAK NOWYCH WPISÓW. PRZEPRASZAM ZARÓWNO TYCH KTÓRZY SĄ U MNIE BARDZO CZĘSTO JAK I TYCH KTÓRZY ZAGLĄDAJĄ TU OD CZASU DO CZASU. NIESTETY ZWIĄZANE JEST TO Z MOJĄ PRACĄ. CODZIENNIE JEDNAK STARAM SIĘ TU WPADAĆ I ODPOWIADAĆ NA WASZE KOMENTARZE. ZAPRASZAM WIĘC DO PIECZENIA ORAZ DZIELENIA SIĘ SWOIMI SPOSTRZEŻENIAMI I CZEKAM NA WASZE PYTANIA.

1 cze 2008

16-CHLEB BŁONNIKOWY

Smaczny chlebuś z jakiegoś forum od Melwire (nie jestem pewna czy dobrze napisałam nick). W składnikach znajduje się 1 szklanka płatków owsianych,a więc bardzo zdrowo.

Składniki:

* 200 ml mleka
* 3 łyżki płynnego miodu (ja dałam 2 łyżki ciemnego cukru)
* 3/4 łyżki soli
* 200 g mąki razowej (lub 300 g)
* 200 g mąki pszennej (lub 100 g)
* 1 op. suszonych drożdży
* 80-100 g (1 szkl.)płatków owsianych/All Brans/innych
* można też dodać garść suszonych śliwek czy rodzynek (ja nie dałam)

Program podstawowy,waga 1 i 1/2 funta (675 g), skórka średnia.Ciasto musi być dosyć wilgotne,ale nie płynne.Ja zarobiłam w maszynie i upiekłam w piecu (180'/45 min.).Wierzch przed pieczeniem posmarowałam jajkiem i posypałam sezamem.

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails