PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA BRAK NOWYCH WPISÓW. PRZEPRASZAM ZARÓWNO TYCH KTÓRZY SĄ U MNIE BARDZO CZĘSTO JAK I TYCH KTÓRZY ZAGLĄDAJĄ TU OD CZASU DO CZASU. NIESTETY ZWIĄZANE JEST TO Z MOJĄ PRACĄ. CODZIENNIE JEDNAK STARAM SIĘ TU WPADAĆ I ODPOWIADAĆ NA WASZE KOMENTARZE. ZAPRASZAM WIĘC DO PIECZENIA ORAZ DZIELENIA SIĘ SWOIMI SPOSTRZEŻENIAMI I CZEKAM NA WASZE PYTANIA.

10 cze 2008

22-ZIEMNIACZANY CHLEB

To przepis z mojej maszyny.Chleb smaczny i dobrze wyrośnięty.Ja zamiast zwykłych ziemniaków użyłam Instant Mashed Potatoes, czyli ziemniaki w proszku, a ściślej mówiąc w płatkach.

Składniki:

* 2 duże jajka + woda - razem 1 i 1/2 cup (1 cup=240 ml)
* oliwa - 3 łyżki
* cukier - 3 łyżki (ja dałam 1 łyżkę)
* sól - 2 łyżeczki
* mleko w proszku - 1/4 cup
* biały pieprz - 1/4 łyżeczki (ja dałam czarny)
* ziemniaki gotowane tłuczone - 1/2 cup
* zielona cebulka siekana - 2 łyżki
* mąka pszenna - 4 cups
* drożdże suszone - 2 i 1/4 łyżeczki

Program podstawowy,waga 2 funty(900 g), skórka średnia.Jeśli chcemy użyć program szybki, to zwiększamy ilość suszonych drożdży do 1 łyżki.Ja ciasto zarobiłam w maszynie, posmarowałam jajkiem, posypałam makiem i upiekłam w piecu (190'/50 min.).



Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails