PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA BRAK NOWYCH WPISÓW. PRZEPRASZAM ZARÓWNO TYCH KTÓRZY SĄ U MNIE BARDZO CZĘSTO JAK I TYCH KTÓRZY ZAGLĄDAJĄ TU OD CZASU DO CZASU. NIESTETY ZWIĄZANE JEST TO Z MOJĄ PRACĄ. CODZIENNIE JEDNAK STARAM SIĘ TU WPADAĆ I ODPOWIADAĆ NA WASZE KOMENTARZE. ZAPRASZAM WIĘC DO PIECZENIA ORAZ DZIELENIA SIĘ SWOIMI SPOSTRZEŻENIAMI I CZEKAM NA WASZE PYTANIA.

1 cze 2008

14-CHLEB SEZAMOWY

Spisałam go ze stronki mojchleb.blogspot.com.Chlebek smaczny,choć moim zdaniem na tak sporą ilość uprażonego sezamu - mało wyczuwalny smak.Równie dobrze można wsypać tylko 1/3 szklanki, a efekt będzie taki sam.

Składniki:

* 220 ml wody
* 150 ml maślanki (ja dalam buttermilk)
* 500 g mąki pszennej
* 100 g mąki żytniej
* 1 i 1/2 łyżeczki soli
* 1 i 1/2 łyżeczki cukru
* 1 i 1/2 łyżeczki suszonych drożdży
* 1 i 1/2 łyżki oliwy
* 80 g uprażonego sezamu (ok.3/4 szkl.)

Program podstawowy,waga 2 funty (900 g), skórka średnia.Chlebek ze zdjęcia upiekłam w piecu (180'/50 min.), ale ten z automatu był prawie taki sam.



Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails