PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA BRAK NOWYCH WPISÓW. PRZEPRASZAM ZARÓWNO TYCH KTÓRZY SĄ U MNIE BARDZO CZĘSTO JAK I TYCH KTÓRZY ZAGLĄDAJĄ TU OD CZASU DO CZASU. NIESTETY ZWIĄZANE JEST TO Z MOJĄ PRACĄ. CODZIENNIE JEDNAK STARAM SIĘ TU WPADAĆ I ODPOWIADAĆ NA WASZE KOMENTARZE. ZAPRASZAM WIĘC DO PIECZENIA ORAZ DZIELENIA SIĘ SWOIMI SPOSTRZEŻENIAMI I CZEKAM NA WASZE PYTANIA.

30 cze 2008

-TERMOMETR DO PIECA

Tanio i łatwo możemy sprawdzić nim temperaturę w naszym piekarniku.Jest on wykonany przeważnie ze stali nierdzewnej z tarczą na której pokazane są stopnie.Można go postawić lub powiesić na kratce wewnątrz pieca.
Ja zaczęłam mieć pewne wątpliwości kiedy moje chlebki i ciasta musiałam piec dłużej niż to zazwyczaj podane jest w przepisie.No i okazało się, że mój piekarnik tak naprawdę ma zawsze 50 ' F mniej niż powinien mieć.A to sporo.

Przykładowo:
jeśli nastawiam mój piekarnik na 400'F (204'C) - to on nagrzewa sie tylko do 350'F (176'C).
Urządzonko może nie jest zbyt eleganckie, ale przynajmniej teraz już mam pewność ile tak naprawdę jest stopni wewnątrz piekarnika.

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails