PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA BRAK NOWYCH WPISÓW. PRZEPRASZAM ZARÓWNO TYCH KTÓRZY SĄ U MNIE BARDZO CZĘSTO JAK I TYCH KTÓRZY ZAGLĄDAJĄ TU OD CZASU DO CZASU. NIESTETY ZWIĄZANE JEST TO Z MOJĄ PRACĄ. CODZIENNIE JEDNAK STARAM SIĘ TU WPADAĆ I ODPOWIADAĆ NA WASZE KOMENTARZE. ZAPRASZAM WIĘC DO PIECZENIA ORAZ DZIELENIA SIĘ SWOIMI SPOSTRZEŻENIAMI I CZEKAM NA WASZE PYTANIA.

3 cze 2008

18-CHLEB Z PIWEM I MUSZTARDĄ

Przepis wzięłam ze stronki: dla-kobiet.info od Guest.Chlebuś wyszedł dosyć niski (może w przepisie było za mało drożdży),a w smaku wyczułam lekką goryczkę.Nie wiem czy to zasługa piwa, czy musztardy.Jak dla mnie - trochę dziwny i szczerze mówiąc to pierwszy chleb na którym sie trochę zawiodłam i nie przypadł mi do gustu.

Składniki:

* 300 ml piwa bez bąbelków
* 1 łyżka oleju
* 3 łyżki musztardy (najlepiej gruboziarnistej)
* 350 g mąki pszennej
* 150 g mąki pełnoziarnistej
* 1 i 1/2 łyżki mleka w proszku
* 1 i 1/2 łyżeczki soli
* 2 łyżeczki cukru
* 1 łyżeczka suszonych drożdży

Program podstawowy,waga 2 funty (900 g), skórka średnia.Ja upiekłam w piecu (180'/50 min.).



Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails