PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA BRAK NOWYCH WPISÓW. PRZEPRASZAM ZARÓWNO TYCH KTÓRZY SĄ U MNIE BARDZO CZĘSTO JAK I TYCH KTÓRZY ZAGLĄDAJĄ TU OD CZASU DO CZASU. NIESTETY ZWIĄZANE JEST TO Z MOJĄ PRACĄ. CODZIENNIE JEDNAK STARAM SIĘ TU WPADAĆ I ODPOWIADAĆ NA WASZE KOMENTARZE. ZAPRASZAM WIĘC DO PIECZENIA ORAZ DZIELENIA SIĘ SWOIMI SPOSTRZEŻENIAMI I CZEKAM NA WASZE PYTANIA.

3 cze 2008

17-SŁODKA DROŻDŻÓWKA

I znów słodkie ciasto :) Tym razem przepis od znajomej.Drożdżówka smaczna, choć troszkę cięższa i bardziej zbita w swojej strukturze niż inne pieczone przeze mnie do tej pory..To pewnie przez połączenie w jednym cieście masła i oleju.

Składniki:

* 500 g mąki
* 1/2 szkl.mleka (1 szkl.=250 ml)
* 3/4 szkl.cukru
* 1/2 kostki masła
* 1/4 szkl.oleju
* 2 jajka + 2 zółtka
* 1 op. suszonych drożdży

Program podstawowy, waga 2 funty (900 g), skórka jasna.Ja upiekłam w piecu (180'/50 min.).Zapomniałam tylko posmarować wierzchu jajkiem i wyszła z wyglądu taka jak zwykły chlebuś.Nie miało to jednak większego wpływu na ogólny smak.Znikła tak szybko, jak inne drożdżówki w moim domu.



Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails