PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA BRAK NOWYCH WPISÓW. PRZEPRASZAM ZARÓWNO TYCH KTÓRZY SĄ U MNIE BARDZO CZĘSTO JAK I TYCH KTÓRZY ZAGLĄDAJĄ TU OD CZASU DO CZASU. NIESTETY ZWIĄZANE JEST TO Z MOJĄ PRACĄ. CODZIENNIE JEDNAK STARAM SIĘ TU WPADAĆ I ODPOWIADAĆ NA WASZE KOMENTARZE. ZAPRASZAM WIĘC DO PIECZENIA ORAZ DZIELENIA SIĘ SWOIMI SPOSTRZEŻENIAMI I CZEKAM NA WASZE PYTANIA.

18 cze 2008

25-BUŁKA WROCŁAWSKA (PARYSKA)

Bułka, a raczej chleb.Przepis z forum cincin.cc podany przez Mala-Mi.Chlebuś smaczny, tylko jak dla mnie troszkę mało słony.

Składniki:

* 500 g mąki pszennej
* 4 łyżki mąki ziemniaczanej
* 125 ml ciepłej wody
* 125 ml ciepłego mleka
* 25 g świeżych drożdży
* 2 łyżki zakwasu
* 1 łyżeczka masła
* 1 łyżeczka soli (ja dałam 1i1/2 łyżeczki)

Wszystko wrzuciłam do maszyny i włączyłam na wyrabianie.Po wyrośnięciu przełożyłam do foremki keksowej i znów odstawiłam do wyrośnięcia.Posmarowałam jajkiem, ponacinałam i wsadziłam do pieca.Najpierw piekłam 10 minut w 200'C, a następnie zmniejszyłam do 180' i piekłam jeszcze 30 minut.Podczas pieczenia można spryskać chleb wodą (2 razy).



Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails